|
|||||||||
|
|||||||||
|
האם אפשר להדפיס תוך יום אחד כרטיסי ביקור שלי לנסיעה דחופה? קולורטאץ` מתמחה בהדפסה דיגיטלית מהירה. בהזמנת כרטיסי ביקור עד 1000 יחידות ניתן לקבל את כרטיסי ביקור מודפסים עוד באותו היום. (הקובץ צריך להגיע לבית הדפוס עד לשעה 12:00 באותו היום) אני רוצה להגדיל את התמונה על קנבס, מה עליי לעשות? ניתן להעלות את התמונה דרך האתר החדש שלנ www.printbig.co.il ולהעלות דרכו את התמונה או לשלוח אלינו במייל אל colortouch@colortouch.co.il ולפרט מה גודל הקנבס המבוקש. תוך כמה זמן אני יכול/ה לקבל את הקנבס מוכן? זמן הכנת הקנבס הוא 4 ימי עסקים. מקרים דחופים באספקה הינם בתוספת תשלום של 50 ש"ח. האם מקבלים חשבונית עם ההזמנה? לכל מוצר מצורפת חשבונית/קבלה, לכתובת שהוזמנה. אם צויין אחרת אנו נשלח את החשבונית בנפרד לכתובת שצוינה. האם כדאי להירשם בתור מנוי? כל לקוח מוזמן לגלוש באתר באופן חופשי ולהזמין. לנרשמים תהיה אפשרות לאכסן את ההזמנות שבוצעו, לשמור לוגו וכדומה. כיצד לכבס את החולצות? יש להפוך את החולצה כך שההדפס יהיה בצד הפנימי. מומלץ כביסה עדינה, סחיטה עדינה, ומים פושרים. בשום אופן אין להרתיח או לייבש במייבש כביסה. האם אפשר להוסיף לוגו למוצרים השונים? כמובן ישנה אפשרות להעלות לוגו קיים ע"י לחיצה על כפתור "בחירת לוגו". האם ישנה הנחה על כמויות גדולות? כמובן, ככול שהכמות גדלה כך המחיר מוזל פר יחידה, להצעות מחיר בכמויות גדולות יש לפנות באמייל:colortouch@colortouch.co.il האם המוצר הסופי יהיה זהה לזה שרואים על המסך עם ביצוע ההזמנה? המערכות אמינות מאוד ומאפשרות דיוק המקסימלי, יחד אם זאת ייתכנו שינויים קלים בגוונים. יש לשים לב שבמסכי LCD הצבעים נראים שונים ממסכים רגילים. כמו כן, צבעי ההדפסה נראים שונה מהצבעים על המסך.
זמן המתנה למשלוח? עם סיום העבודה הלקוח יקבל SMS. במידה וביקש שליחות - הדלפק יוצר קשר לתיאום. הערה: במעמד ההזמנה מול דלפק הקבלה בטלפון 03-6293303 ניתן לבקש שליחות דחופה לאותו יום בתוספת תשלום - באיזור המרכז בלבד ובהתאם לזמינות. איך אופן הפעילות של בית הדפוס אחרי הקורונה ? לא תינתן קבלת קהל ושירות לקוחות במקום, הזמנות יפתחו דרך האתר, אימייל או טלפונית. ניתן להגיע לאסוף עבודות מבית הדפוס. האם בטוח לבצע הזמנה עם כרטיס אשראי אצלכם? האתר מאובטח ע"י פרוטוקול SSL המאובטח ביותר בעולם. בנוסף האתר אושר ע"י חברות האשראי , ומוגן בהגנות נוספות באמצעות חברות הסליקה. האם ניתן לשנות הזמנה שבוצעה ושולמה? לא - מרגע האישור הסופי לא ניתן לשנות הזמנה קיימת . האם ישנן אריזות מתנה? כן. ישנה אפשרות לארוז באריזת מתנה ולצרף כרטיס ברכה. האם המחירים כוללים מע"מ? כל המחירים באתר כוללים מע"מ. האם ישנה אפשרות להזמין מוצר שהודפס בעבר? ישנה אפשרות להזמנה חוזרת באם בוצעה הרשמה לאתר בתור חבר מועדון , כל היסטורית ההדפסה שמורות בתיקיה אישית של הלקוח. מה לעשות אם שכחתי את הסיסמא? אין בעיה המערכת תשלח אליך לדואר האלקטרוני את הסיסמא. במידה ויש לכם שאלות נוספות, תוכלו לפנות אלינו במייל colortouch@colortouch.co.il |
ראשיהצהרת נגישות |
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין |